• Català
  • Castellano
  • English

Formentera intensifica la seva promoció turística a Alemanya

Des de la conselleria de Turisme de Formentera s’està intensificant la promoció de pre-temporada a Alemanya, amb l’assistència aquesta setmana a dues trobades professionals amb agents de viatges a les ciutats d'Hamburg i Hannover.
Aquestes trobades professionals, on s’han rebut a uns 150-200 agents de viatges en cada ciutat, ha fet palès el gran coneixement que es té de Formentera, així com de les seves possibilitats, el què ha derivat en una creixent demanda per part d’aquest sector turístic, que valora positivament la bona conservació de Formentera enfront de la resta de les illes de l’arxipèlag balear.
En aquest respecte, el nou catàleg de cases ubicades a l’entorn rural, ha tingut molt bona acollida, ja que esdevé una eina molt útil que pot ajudar als agents alemanys a vendre de forma directa les possibilitat d’allotjament a l’illa.
La progressiva recuperació econòmica del mercat germà fa que sigui un bon moment per a portar a terme tot tipus d’accions promocionals de cara a augmentar les vendes per a la temporada 2010. Per tot això, des de la conselleria de Turisme es tenen previstes fins a set visites a Alemanya en els primers 5 mesos d’any, on es visitaran un total de 6 ciutats diferents, amb esdeveniments com l’assistència a fires i workshops o presentacions de Formentera a grups reduïts d’agents de viatges.
Així mateix, segons el gerent de promoció turística de Formentera, Carlos Bernús,  també es portaran a terme diferents accions de outdoor màrqueting, arrel del conveni que es signarà en breu amb l’Institut Espanyol de Turisme (Turespaña) per a realitzar campanyes publicitàries a l’exterior, ja sigui en plafons publicitaris o adornant autobusos a les principals ciutats germanes. No poden oblidar les accions de màrqueting electrònic, que permeten segmentar molt el client final de l’acció i que tenen com a objectiu arribar al client d’última hora en els portals de viatges, on aquesta tendència va en augment.