El conseller d'Esports, Jordi Vidal, ha presentat avui a la sala de Plens del Consell de Formentera la IV edició del Triatló Illa de Formentera que tindrà lloc el pròxim dissabte 8 d'octubre a es Pujols. Ho ha fet acompanyat del tècnic d'Esports, Daniel de la Dueña i de la representant de Trasmapi, Núria de la Torre, empresa patrocinadora de l’esdeveniment esportiu.
El pròxim dissabte entre 220 i 230 triatletes, més de mig centenar més que en la darrera edició, participaran en la modalitat olímpica, sprint i d’equips de la competició esportiva. La modalitat sprint i d’equips sortirà a les 14.30 hores per fer 750 metres a la badia d’es Pujols, després recorreran 20 km en bicicleta, i per últim 5 km correguent. L’Olímpica sortirà a les 16.15 hores i faran 1.500 metres nedant, 40 km en bicicleta, i 10 km corrent.
Els interessats es poden inscriure a la prova esportiva fins al pròxim dijous a través del web elitechip o el mateix dissabte al matí entre les 9.30 i les 13.00 hores a la mateixa plaça d’Europa d’es Pujols, en l’horari previst també per la recollida de dorsals.
Talls de carretera
Cal destacar que entre les 14.50 i les 19.00 hores la carretera que connecta es Pujols amb la Savina, fins l’alçada de Ses Illetes estarà tallada al transit. El conseller ha demanat disculpes a la ciutadania, que haurà d’agafar camins alternatius, per les molèsties que això pugui ocasionar.
A més, Jordi Vidal ha agraït a Trasmapi la seva col·laboració per quart any consecutiu com a patrocinador d’aquesta prova esportiva que s’inclou dins la campanya Descobreix Formentera a l’octubre, per atraure turisme fora de temporada alta. A més ha agraït a la Guàrdia Civil, Protecció Civil, Policia Local i resta de voluntariats la feina que fan per fer possible el triatló.









El Consell de Formentera, a través de l’àrea d’Esports, informa que el Poliesportiu Antoni Blanc tornarà a obrir portes el pròxim 12 de setembre. Durant les dues primeres setmanes de setembre el centre està tancat per poder realitzar tasques de manteniment, com la neteja de la façana, desinfecció dels vestuaris i de la piscina i el poliesportiu i hipercloració dels dipòsits d’aigua, segons ha explicat el conseller d’Esports, Jordi Vidal.
El Consell de Formentera, a través de l'Àrea d'Esports, ha signat tres contractes de patrocini amb els esportistes Mateo Sanz, Ricard Marí i Óscar Santos. Amb aquest acord, els tres esportistes es converteixen en assessors del programa de valors esportius que el Consell de Formentera està desenvolupant a l'illa i lluiran la imatge de Formentera en la seva indumentària de competició. Per la seva banda, els tres esportistes rebran una ajuda per continuar participant en proves esportives de màxim nivell.
El Consell de Formentera, a través de l’àrea d’Esports informa que a partir del pròxim dimecres 10 d’agost s’obri el termini d'inscripcions ordinàries pels als cursos de natació 2016-2017 de la Piscina Municipal. Els interessats es poden inscriure fins al pròxim 29 agost al Poliesportiu Antoni Blanc.
El Consell de Formentera, a través de l’àrea d’Esports, informa que demà dia 21 de juny s’entregaran els butlletins i medalles per participació en els cursos de natació escolar 2015-2016, als alumnes del Pilar de la Mola. En aquests cursos han participat 300 alumnes dels col·legis Mestre Lluís Andreu, Virgen Milagrosa i El Pilar de la Mola i als alumnes de natació adaptada tant del Mestre Lluís Andreu, com del IES Marc Ferrer, que ja han rebut els seus diplomes en els darrers dies.



