• Català
  • Castellano
  • English
Àrees Urbanisme, Turisme i Activitats econòmiques Infraestructures i serveis

La ITV de Formentera tanca per vacances i manteniment

foto-itv-formentera1El Consell de Formentera informa que el servei d'Inspecció Tècnica de Vehicles s'interromprà un mes entre el 15 d'agost i el 15 de setembre. El motiu de la interrupció és facilitar les vacances del personal i realitzar tasques de manteniment a la instal·lació. La ITV de Formentera ha treballat en torns de matí i tarda els mesos d'arbril, maig, juny i juliol, i al moment d'arribar a aquesta aturada no hi ha vehicles en llista d'espera.

El Consell de Formentera instal·la 12 nous canviadors de bolquers en diversos equipaments

foto canviador 2El Consell de Formentera ha instal·lat una dotzena de canviadors de bolquers en varis edificis i equipaments de l’illa. Les instal·lacions s’han fet preferentment en espais usats tant per dones com per homes. D’aquesta manera, es vol incidir en el foment de la corresponsabilitat en la cura del més petits.

"Amb aquesta actuació millorem els serveis disponibles en diversos espais del Consell i facilitem tant a les mares com als pares el canvi de bolquers als seus boixos i boixes, ja que aquesta és una feina que han d’assumir els dos membres de la parella", ha afirmat el conseller d’Infraestructures Rafael González.

Així, es poden trobar canviadors al bany compartit proper a la Sala de Plens del Centre de Dia, al bany per minusvàlids de la cafeteria del Poliesportiu Antoni Blanc, al bany per minusvàlids de les graderies del Poliesportiu de l’IES Marc Ferrer, al bany compartit de la conselleria de Cultura, als banys per minusvàlids del Casal d’Entitats, el Centre Antoni Tur “Gabrielet” i el Casal de Majors de Sant Ferran, a més d’altres canviadors als banys del cinema, al Casal de Joves, a la Casa del Poble de la Mola i dos a la Biblioteca de Sant Francesc, un al bany de dones i un altre al d’homes.

El Consell de Formentera finalitza la reposició de les zones d’ombra per vehicles del Parc Natural

pergoles1El Consell de Formentera, a través de l’àrea d'Infraestructures, informa que s’ha finalitzat la reposició de les zones d’ombra per vehicles a Illetes, Llevant i es Cavall d’en Borràs.

Els treballs de reposició d’aquestes elements han suposat una inversió de 150.000€ en els darrers tres anys, una quantitat finançada pel Consell de Formentera gràcies a la rebaixa feta per la Demarcació de Costes en el cànon anual que el Consell li paga per l'ocupació de la zona dels estacionaments.

Cal recordar que fins el 2016 el Consell pagava 45.000€ anuals per aquest concepte, quantitat que es va reduir a 4.200€ amb la condició que l’administració Insular es fes càrrec de la reposició de les zones d'ombra per vehicles.

Segons Rafael González, conseller d'Infraestructures i Mobilitat, "amb aquest acord el Consell s’ha fet càrrec de la millora del servei i la imatge en aquestes zones del Parc Natural, després que el 2011 Costes decidís retirar els elements que donaven ombra restant sols els pilars de fusta que suportaven l’estructura".

Aquests treballs han estat realitzats pel Consell de Formentera i l'empresa Ibifor.

Obertura a la circulació de les obres de Sant Ferran

Obres gmontgri acabadesEl Consell de Formentera, a través de l'àrea d'Infraestructures, informa que el proper dissabte al matí s’obrirà al transit el tram nord del carrer Guillem de Montgrí després de la finalització de les obres en la zona. Així, restaran oberts tots els carrers a la circulació.

Les obres executades durant aquest hivern tenen per finalitat potenciar la mobilitat a peu dins el nucli urbà alhora que afavorir l’activitat econòmica de la població. D’una banda, s’han millorat les voreres, suprimint-ne les alçades i fent-les més amples per a facilitar el pas als vianants. També s’ha fet nova senyalització, amb el pintat de les zones d’estacionament regulat que entraran en servei a partir del proper juny i que afavoriran l’aparcament a Sant Ferran.

Obertura parcial al transit de les obres de Sant Ferran

Foto Guillem 1El Consell de Formentera, a través de l'àrea d'Infraestructures, informa que el proper dissabte s’obrirà al transit el tram sud del carrer Guillem de Montgrí així com el carrer València, dues zones on les obres estan gairebé acabades i on es permetrà la circulació de vehicles a baixa velocitat.

Les obres executades durant aquest hivern tenen per finalitat potenciar la mobilitat a peu dins el nucli urbà alhora que afavorir l’activitat econòmica de la població. D’una banda, s’han millorat les voreres, suprimint-ne les alçades i fent-les més amples per a facilitar el pas als vianants. Així mateix, també s’ha fet nova senyalització, amb el pintat de les zones d’estacionament regulat que entraran en servei a partir del proper juny i que afavoriran l’aparcament a Sant Ferran.

Més articles...

Pàgina 13 de 20

13

Ens trobareu a:
C. d'Eivissa cant. Arx. Lluis Salvador
07860 Sant Francesc
tel. 971 32 10 87 · fax 971 32 10 63
infraestructures@conselldeformentera.cat

twitter

 

facebook

boto INSTAGRAM

boto YOUTUBE