El Consell de Formentera, a través de l'àrea d'Infraestructures i Mobilitat, informa que arrel de les obres de millora que es duen a terme al nucli urbà de Sant Ferran, a partir d’aquest dimecres, dia 10 de gener, el carrer Guillem de Montgrí, que uneix la carretera principal (Avda Joan Castelló Guasch) amb la rotonda d’es Pujols i passa pel centre de la localitat, restarà tallat al trànsit i tampoc s’hi podrà aparcar.
Canvis a la circulació de vehicles
Per a compensar el tancament d’aquest carrer, s’han previst varis canvis per a afectar el mínim la mobilitat dins el poble. Els principals seran els següents:
Accés a l’escola de Sant Ferran; s’hi podrà accedir pel mateix lloc, ja que encara que el carrer Guillem de Montgrí quedarà tallat, des de l’avinguda Joan Castelló Guasch es podrà seguir accedint al CP de Sant Ferran mitjançant els carrers Sant Jaume i Tarragona.
Accés al carrer Major; al tram nord del carrer Major s’hi podrà seguir accedint des de la rotonda nord d’entrada al poble, la d’Es Pujols.
Accés als carrers per a vianants; es podrà accedir als carrers Mallorca, Menorca i Havana pel carrer Alacant. Aquest carrer passarà a ser de doble sentit durant la durada de les obres.
Així mateix, per a anar cap a la zona sud de Sant Ferran i es Pujols s’haurà d’utilitzar la circumval·lació.
Cal recordar que per minimitzar molèsties a veïns i negocis afectats, a inicis de desembre es va habilitar un nou aparcament dissuasiu amb 70 places de capacitat al que s’accedeix des de la circumval·lació.
Es preveu que les obres al carrer Guillem de Montgrí, que s’inicien aquest dimecres, a més de les que s’executen al carrer València, finalitzin l'1 de maig.



El Consell de Formentera, a través de l'àrea d'Infraestructures i Mobilitat, informa que la zona d’aparcament del Far de la Savina, tant en l’espai d’aparcament regulat com en la zona de càrrega i descàrrega de camions, restaran tancats a causa de l’inici de les obres de reforma d’aquesta esplanada per part de l’Autoritat de Ports de Balears (APB).
El Consell de Formentera, a través de l’àrea de Festes, informa que Les Majestats els Reis Mags d’Orient arribaran com cada any amb barca al port de la Savina a les 17.00 hores del pròxim divendres 5 de gener. Els acompanyaran els patges i la Comitiva Reial, que recorreran tots els pobles de l’illa dins les engalanades carrosses.
El president del Consell de Formentera, Jaume Ferrer, ha entregat aquest migdia al president de l’Alavès un regal institucional per agrair la seva visita a l'illa de Formentera amb motiu del partit de la Copa del Rei que avui enfronta la SD Formentera amb el Deportivo Alavés. La placa ha estat feta sobre una base de marès on es pot llegir "L'illa de Formentera al Deportivo Alavés. Consell Insular de Formentera. 3 de gener del 2018". A dalt s’ha creat un fons metàl·lic de posidònia sobre una illa de Formentera per destacar el valor ambiental i la importància d’aquesta planta patrimoni de la humanitat. L'artesà local Andrés Rodríguez ha estat l'encarregat de fer aquest obsequi que passarà a formar part de la vitrina del club basc.